Slut på det roliga!

Nu är helgen över och dags för skola igen, och även praktiken är över, d.v.s skola hela veckan, hur ska man klara det här? Helgen vart väl lyckad också, jag klarade mig en hel helg utan att dricka en droppe sprit! Klappa händerna för mig! I fredags vad det egentligen meningen att jag och Lina skulle köa för Idol i t-skirtar med texten: "Wannabe Peter Jihde" eller "Får jag ta på dig Peter Jihde", vi hade inte bestämt oss än. Men det vart inte av, vi sparar på det tills nästa år. Och i lördags så mötte jag Abbe, som jag träffa när jag var på kryssning med Becca, och vi drog till Donken och sen hem till mig och kollade på tre filmer, New Moon, The Uninvited och Närkontakt, och sen sov han över. Sen hände det inget mer den här helgen.

Idag i skolan hade vi iallafall prov i konferens o reception, som tur var var inte läraren med i rummer som vi satt i så därför kunde vi småfuska lite, det var bra, för jag måste få MVG på det här provet för att få det i slutbetyg.
Något mer har inte hänt idag, förutom att vi var och handla och lämna av mat hos farmor, vilket jag tjänade 120 kronor på.

Ha det bra. Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0