Jag är grym!

Idag var det nog den varmaste dagen på riktigt länge, det var närmare 30 grader varmt i solen runt 17:00 på kvällen. Men det var inte det jag ville berätta, utan det jag ville berätta är att idag på idrotten körde vi softboll! Och gissa vad! Jag av alla människor lyckades göra en homerun! Sug på den ni.
Och efter skolan dorg jag hem och tog en isglass efter att ha somnat och vaknat en miljon gånger på bussen. Efter det, när Anjeli var klar med sin pökj så drog vi in till mammas jobb och skulle öva lite livräddning på varandra, och jag varnar er alla att inte åka ut i en båt ensam med Anjeli, för om du ramlar i vattnet och skulle svimma, skulle ni båda dö om hon försökte rädda dig! Bara ett litet råd!

Ha det bra, pöss pöss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0