The Bridge!

Igår så skulle vi fira Beccas syster, Saskia. Det var egentligen meningen att vi skulle bli värsta gänget, men sen hoppade alla av, så det blev bara jag, Cassandra, Becca, Saskia och Christopher på nivå 22. Och när vi kom fram till Club onsdag mötte vi min bästis Råbban där och Tim, Jaddä och Vico. SAen träffa jag också några snubbar från min gamla skola, det var lite random.
Saskia och Cassandra blev och lite sura på mig och Becce som fick massa ragg, jag gjorde faktiskt inte av med några pengar på The Bridge igår, jag blev bjuden på en cider och en drink av Råbban, sen blev jag bjuden av en kille som hette Niklas, och blev jag bjuden igen av en kille som hette Niklas, sen bjöd Becca mig också!
Vi hade iallafall jätte kul ännu en gång på krogen. Det känns som om jag har bott på krogen den här veckan typ.

Ha det bra, pöss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0