No more partey!

Helgen är över och nu är det skola, igen. Helgen blev dick lyckad, i fredags så fick jag träffa mina gamla party pinglor som jag inte träffat på länge och vi drog ut till Chaplins Bar, det var jätte kul, där lärde vi känna några sköna typer, och så träffade jag Kevin som hoppa av min klass, så inte blivit att träffat honom på länge. Sen sjöng vi lite karaoke också, Gyllene Tider - När vi två blir en! Det lät säkert förjävligt, men det var ett gäng människor som kom och hjälpte till och sjunga lite.

Och i lördagt mötte jag upp Becca, Carro och Anna i sollentuna för att sedan dra till Goshas fest, så Mackan fick komma och möta oss vid stationen. Där träffade vi massa gamla kompisar och skaffa några nya. Sen efter det fick vi skjutts hem till Anna och där skulle vi sova alla fyra, yay. Becca och Anna fick dela på en *mjuk* 90 säng, medans jag och -carro fick dela på en 3 centimeter tjock madrass på golvet, varav 80 centimeter bred. Lite ont i ryggen dagen efter men det var värt att slippa åka hem själv. Sen låg också Carro hela jävla natte och skulle snacka med sin Kennet och någon jävla dildo i rumpan eller nått, och hon var omöjlig att få tyst på, men jag somna tillslut.

Nu ska jag iallafall gå och sussa lite. Natti natti!

Puss puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0