Kryssning is da shit!

Igår till idag åkte jag på kryssning, galaxy! Det var fett kul, jag åkte med Becca, Anders och hans kompis Mange. Fast vi var inte mycket med dom så fort vi gick ut från hytten. Anders drog iväg och ragga på alla tjejer han såg, så han försvann en del, mne han vart ilite besviken sen när han inte fick till det med någon, sen decka han någon gång innan 02:00. Han kompis Mange såg man lite här och var, men oftast när man kollade bak så hade han försvunnit nånstans, han decka tillsammans med Anders. Men Becca och jag hade kul iallafall, vi sjöng karaoke med Mange också, I'm a barbie girl, det lät förjävligt men what'a heck. Sen när vi skulle sjunga Livi'n on a prayer försvann Becca med någon kille till hans hytt, och Anders och Mange var också borta, så jag fick sjunga själv med några sköna killar vi träffa där. Sen efter karaoken drog vi upp till discot och dans med massa folk, bl.a. våra najsiga grannar som var sjukt grymt bra på att dansa, man tappa typ hakan! Sen blev jag av med lite grejer när jag följde med en kille ner på hans hytt, bl.a. kläder, mina converse, lite pengar, min tändare och nyckeln till hytten. Det var lite lyckat. Men tack Becca för det bästa lovet hittills, och det kommer bara bli bättre, ska ut imorgon och fira Beccas syrra,och sen ska vi festa med Carro på fredag som jag har saknat! <3

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0