Helg!

Helgen vart trevlig. I fredags så övningskörde jag lite och sen åt vi middag hos min farmor som har brutit foten. Efter det skulle jag gå på bio med Kevin, som egentligen heter Calvin, men iallafall såg vi "Shutter Island". Jag trodde faktiskt att den skulle vara läskigare än den var, iallafall fattade varken jag eller Kevin/Calvin slutet, och sen när jag försökte berätta hur jag trodde det sluta så neka han det, och 10 minuter senare säger han att han tror att den sluta på samma sätt jag trodde, men kunde inte erkänna att jag hade rätt! Men det var kul ändå. Sen i lördag skulle jag och Anjeli fixa oss lite hemma hos mig lite innan Tims och Mackans fest, sen så frågade vi pappa om jag fick övningsköra till Becca, och det fick jag, och när vi kom fram så träffade vi Carro, Kennet, Anna och Jannika, och jag har aldrig varit så rädd på en motorväg förut! Men det gick ganska bra ändå. Och i söndags låg jag bara hemma och var bakis, och åkte sedan hem till min farmor och tog hand om henne lite. Det var min helg!

Ha det bra, puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0