Enjoy!

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen Nej aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..

7 år efter:

Läs nu nere ifrån o uppåt


HON TILL HAN :
-Tycker du att jag är söt?
-Nej.!!
-Tycker du om mig?
-Nej!!
hon tittar sorgset ner i marken,
men fortsätter:
-Om du fick välja mellan livet eller
mig, vad skulle du välja då?
-Livet.!!!
hon börjar gråta.
-Så du skulle inte ens sakna mig
om jag dog!?
- Nej!!!.
hon skrek och började gå därifrån,
men han sprang efter, tog henne i armen och sa lugnt:
-Jag tycker inte att du är söt, jag tycker att du är underbar.
-Jag tycker inte om dig, jag älskar dig!
-Jag valde livet för att DU är mitt liv.
-och jag skulle inte sakna dig om du dog, jag skulle redan vara hos dig.

När Du Vet Att Du Är Ett Pucko:
1. Du blev påkörd av en parkerad bil.
2. du tror att de e is- kuberna som håller frysen kall.
3. De tar dej 2 tim att kolla på en 60 min film.
4. När du gick på discot där man skulle va över 18 tog du me 17 av dina kompisar.
5. Du ville ha en ny munk eftersom de va hål i den förra.
6. du ringer nummerupplysningen för att få numret till 112.
7. Du snubblar på sladden till en sladdlös telefon.
8. Du spottar i motvind.
9. Du säljer bilen för att få pengar till bensin.
10. Du kastar en sten mot marken å
missar!

Kärleksförklaringen: *KYSSEN*

KYSS PÅ HANDEN...................han/hon avgudar dig
KYSS PÅ KINDEN....................han/hon vill helt enkelt vara din vän
SER DIG I ÖGONEN.................kyss mig!
KYSS PÅ HALSEN.....................han/hon gillar dig!
KYSS PÅ ÖRONEN....................han/hon leker bara
KYSS PÅ LÄPPARNA.................han/hon älskar dig
KYSS PÅ ETT ANNAT STÄLLE....låt det inte gå för långt
LEKER MED DITT HÅR..............han/hon kan inte leva utan dig
HÄNDERNA RUNT MIDJAN.........han/hon älskar dig för mycket för att låta dig gå

HON TILL HAN :
-Tycker du att jag är söt?
-Nej.!!
-Tycker du om mig?
-Nej!!
hon tittar sorgset ner i marken,
men fortsätter:
-Om du fick välja mellan livet eller
mig, vad skulle du välja då?
-Livet.!!!
hon börjar gråta.
-Så du skulle inte ens sakna mig
om jag dog!?
- Nej!!!.
hon skrek och började gå därifrån,
men han sprang efter, tog henne i armen och sa lugnt:
-Jag tycker inte att du är söt, jag tycker att du är underbar.
-Jag tycker inte om dig, jag älskar dig!
-Jag valde livet för att DU är mitt liv.
-och jag skulle inte sakna dig om du dog, jag skulle redan vara hos dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0