Chaplins ikväll!

Jahapp så var det redan lördag igen. Det här lovet har vart det bästa lovet i mitt liv! 18 äger! Det betyder att nästa är systemet (20 år). Ska jag berätta lite kort om lovet, förra onsdagen (inte på lovet) så drog jag och Becca ut för att möta Ceder och Jaddä så skulle vi in på krogen, så vi drog till Chaplins för att möta Viktor och hans vänner vid 23:00 så jag fråga vakten om det var lugnt att vi fick komma in en timme innan jag blev 18, och det fick vi, och där hade vi sjukt kul, dem sjöng för mig vid 00:00 slaget. Sen på fredagen drog jag ut med min syster, till Chaplins igen, för att träffa Viktor och hans kompisar igen, sen träffade vi Sebbe och hans kompis, och där sjöng typ hela krogen för mig igen, och det var också fett kul. Sedan på lördagen drog jag ut med Becca igen, till Chaplins, och vi träffade massa najs folk. Sedan träffade jag Anders och Jesse på söndagen och tog ett fika i gullmars, sedan skulle vi dra till någon karaoke krog, så då blev det dircka lite igen. Sen på måndagsmorgonen bestämde vi oss för att åka på kryssning, jag, Becca, Anders och han kompis Mange ocg där hade vi fett kul ochså och skaffa massa nya kompisar och det hände en del "roliga" saker, sen på tisdagsmorgonen fortsatte vi att dricka, sen på onsdagen skulle vi fira Beccas syster, Saskia, så vi drog till Club onsdag, där jag träffa massa kompisar. Sen igår försökte vi få in Carro på krogen, men det gick inte som tänkt, så vi drog på hemmafest istället, och där träffade jag någon kille som jag tydligen träffat på båten och berättat om min lilla "olycka", så det var lite pinsamt, men kul ändå. Och idag ska vi ut på krogen igen, och sjunga karaoke (diggi-loo diggi-ley) och sen ska vi gå fram till folk och köra på raggningsrepliken: "Ursäkta, jag har tappat bort mitt nummer, kan jag få ditt?" så det blir kul!

Ha det bra, pöss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0