Not cool!

Det här har varit en bra vecka, i onsdags drog jag och Becca ut på krogenoch blev ganska så jätte fulla, men som tur va blev vi upplockade av Rickard precis utanför Chaplins, etfer det dumpade vi Becca någonstans i T-Centralen typ, kommer typ inte ens ihåg för att hon skulle sova hos någon. Och så åkte jag hem till Rickard och sov där.
Torsdagen åkte man hem och dracka massa oboy och vatten för att få tillbaka lite vätska i kroppen typ. Sen på fredagen var jag, Becca och Anna i Rålis och blev intervjuade av några snubbar om förhållanden och kärlek typ, sen drog Becca vid 4, så jag och Anna stannade, och väntade på Jocke och hans kompisar i typ 3 timmar, så vi passade på att flörta med bartenderna på Boulebar. Sen drack vi lite, sen lämna Anna mig där, sen åkte jag hem.
Och i lördags var jag och Becca på viper, sen kom Jocke, Angelica och en till kompis. Sen blev det knas.
Och idag har jag varit på min systers dansuppvisning, och solat lite. Det var nog det mesta.
Och imorgon ska man upp kl 04.30, not cool!

Ha det bra, puss och kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0