Sommarlov!

Äntligen sommarlov. I fredags drog jag up på krogen med Emelie från Hanviken, det var jätte kul, först var vi på Hallströms och typ förade lite, sen drog vi vidare till The Bridge, där man mötte några man kände, och sen på lördagen skulle man jobba tidigt, inte okej, memn var tvungen att käna lite pengar så jag kunde dra ut med Grace som fyller 18 år! Det var kul, drog först in med Camille och Ameli och sen mötte jag upp Grace vid 00.00, sen drack vi lite. Sen kom Abbe och hans bror men dom kom inte in, så vi drog till Metro istället, sen drog vi hem till mig.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra den här sommarn, men jag och Carro snackade lite om att dra till typ Turkiet, så får se vad som händer. Det vore iallafall skitkul.

Ha det bra, puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0