No more IG!

Jag har egentligen inget speciellt att skriva om, skriver bara för att det var länge sen sist.
Idag så kompleterade jag mitt IG och fick ett G i ljudteknik, jippie! Inga mer kompleteringar nu tack och lov, imorgon har vi dock prov i naturkunskap, inte bra. Har inte tränat ett piss på det, nog dags att börja nu kanske. Men jag är iallafall godkän i det, men vore ju kanske kul med ett VG iallafall.
Min lillasyster fyller 5 år nästa vecka, och till henne har jag och Anjeli köpt ett par hängselshorts, jätte söta. Men jag ska nog köpa något mer.
Sen ska klassen till Boda Borg på måndag, och där ska vi köra lite fångarna på fortet typ, och sen ska vi åka bananbåt och gå på spök jakt på spökvinden, det kommer bli kul och läskigt!

Ha det bra, puss och kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0