Ensam hemma!

Så har man vart ensam hemma sen lördag morgon till onsdag morgon. I lördags gick jag ut till viper med Camille och Ameli för att sedan vänta där tills Grace fyllt 18 kl 00.00, och då mötte jag upp henne vid tunnelbanan, och efter vi vart där ett tag skulle Abbe och hans bror komma, men dom kom inte in så vi drog därifrån till metro, fast där var det svin dyrt.
På söndagen sov Anjeli över, vi tog det bara lugnt och kollade på film, det regnar köttbullar, och hade det mysigt, kalle kom förbi också ett litet tag.
På måndagen kom Jannika, Carro, Anjeli, David, Stefan och Alex hem till mig och vi drack lite, och spelade kort, sen blev det att dom sov över, och fick för sig att stanna hos mig hela dagen efter för att kolla på VM, så vi tjejer fick t.o.m gå och köpa pizza åt dom jävlarna. Not cool! sen drog dom hem vid 23.00.
Sen sov Carro över på tisdagen och vi slappade hela onsdagen i soffan och kollade på tv.
Och idag har jag solat lite på min studsmatta, och sen träffade jag Robin för att lämna tillbaka kläderna jag lånade av han, sen drog vi till en park och chillade, sen dumpade mamma min syster som vi fick underhålla ett tag. Och nu har jag precis ätit jordgubbar och glass!

Ha det bra, pöss pöss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0