Min vecka!

Den här veckan blev lite speciell, i måndags minns jag inte vad jag gjorde, men jag solade väl eller nått, tisdag drog jag, Anjeli, Abbe och Ashkan till Skrubba och grillade marshmallows och drack lite för mycket, men av det har jag nu lärt mig att aldrig mer dricka 7.0:or cider.
Sen tog jag det lugnt på onsdagen och gick på bio på kvällen med Anjeli, hennes brorsa och hans flickvän och såg Eclipse, och den var sjukt bra!
I torsdags gjorde jag inte heller så mycket.
Fredags drog vi ett gäng till en park/berg och drack lite, och lyssna på musik och snacka.
Lördags så drog vi och kampade, och drack lite gran, och badade, och sov VÄLDIGT trångt, medans Björn hade typ en meter plats bakom sig! -.-
Och ännu värre så ringen han och väcker mig vid typ 7 i morse! INTE okej!
Men nu börjar en ny vecka, så vi får se vad som händer.

Ha det bra, puss och kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0