Tiden går fort när man har roligt!

Nu är det bara 9 dagar kvar till jag blir 18! Så alla ni roliga människor (som är 18+), det är bara att säga till om ni vill med ut nästa onsdag, ni får gärna komma med sköna förslag på var man kan gå, där dom har öppet längre än till 00:00 på en onsdag.

Annars har jag bara vart i skolan idag, vi hade engelska förbredelse inför nationella proven, och det gick åt hellsike. Vi har också haft idrott där vi hade yoga och badminton, det var roligt. Sen när jag kom hem åkte vi och köpte massa mat! Sen tränade jag med min syster och efter det lagade jag Pasta La Funghi, det blev gott.
Inget mer som hänt idag typ.

Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Råbban

Ooojojoj va vi ska festa då Melinda;)

2010-02-16 @ 23:48:36
Postat av: melinda

Jag vet inte :o Becca snacka om The bridge typ ? :P

2010-02-21 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0