I'm back again

Jag har fått slut på fantasin, vet inte längre vad jag ska skriva, FÖRUTOM ATT JAG BLIR 18 OM 16 DAGAR! woohoo!
Krogen, here I come, moha ha ha!

Och juste idag i skolan hade vi en "håltimme" vilket innebär lunch och gå runt och bestämma iv-val men istället drog vi till nacka forum och käka på BK, och irrade runt lite gran, som ssedan ledde till att vi missa iv-valen.

Jag har också planer att klippa mig imorgon, jag hade tänkt nån centimeter på topparna och sedan lite uppklippt, får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och läsa lite på "Innan jag dör" har inte kommit långt men det ska tydligen vara jättebra.

Puss o kram på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0