Då har man vart i Egypten också!

Ja, vad ska man säga, jag råder alla att åka till Egypten, det var sjukt fint där. Men åk inte när en vulkan få för sig att spruta ut aska bara, det blir en rätt så jobbig hemresa då. Iallafall vart det det för mig. Sitta på flygplatsen i först cirka 5 timmar eller mer, efter det tillbaka till ett nytt hotell i Egypten, med sämsta servitörerna, dock kanske man blev lite bortskämd på 5 stjärningt Sheraton hotell innan, efter 2 nätter där iallafall, fick vi ett sms tjugo i två att vi skulle mötas utanför hotellet kl 14.00 för att åka tillbaka till flygplatsen, och då skulle vi tydligen flyga till Aten, och där fick vi sitta på flygplatsen i cirka 4-5 timmar innan vi fick plats på ett 5 stjärnigt hotell dit vi kom fram vid 04.00, morgonen efter skulle vi åka ner till hamnen, vilket tog 3 timmar, därifrån tog vi en båt till Italien som tog 20 timmar, utan hytter, så vi 3-4 bussar med svenskar skulle dela på en del soffor och fåtöljer, i Italien fick vi övernatta på ett 4 stjärningt hotell, vilket var rätt skönt när man sovit i fosterställning i en lite fåtölj och på ett hårt golv. Sen äntligen satt vi på bussarna till baka till Sverige, vilket tog cirka 30 timmar, och dom timmarna var mindre bekväma. Inte bara det så hann all färg försvinna innan man kom hem tycker jag! Men det är sånt som händer.

Inget mer att säga nu så, man vet aldrig när jag skriver här nästa gång!

Ha det bra. Puss och kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0