I'm back

Inte bloggat på ett tag nu, men nu är jag tillbaka. Har umgåts lite med Anders, Jesse och Anjeli på sistonde, bl.a igår var vi hos Anders mamma och hydre 2 filmer, för att Anders anklagade mig för att vi missa bion vi skulle ha gått på, men den såg vi idag istället, efter filmerna satte vi oss och spela lite "bluff", och efter några spel av det parade jag och Jesse ihop oss mot Anjeli och Anders och såklart vann vi. Efter det spelade vi "tecken", jag och Anders mot Anjeli och Jesse, dock var det bara med 10 poäng, men ändå. ;D Bion idag var iallafall skitbra, vi satt där och garva ihjäl oss typ, alla utom Anders kompis, David, med det var kul... Förutom dom 2, var vi Anjeli, Lina och Jazz. Det var trevligt. Nu orkar jag inte skriva mer idag, kanske får nått mer senare om jag orkar.

Ha det bra, puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0